Montenegro Warmth raspisuje konkurs za radno mjesto:
NOĆNI RECEPCIONER (m/ž)
📍Lokacija: Libija
Opis posla:
- Radi isključivo noćne smjene
- Obavlja radne aktivnosti predviđene radu na recepciji: prima rezervacije, odgovara na upite, daje sve potrebne informacije telefonskim, elektronskim ili direktnim putem, na usluzi je gostima, dočekuje i smješta goste, provjerava da li je sve u redu sa njihovim smještajem, upoznaje ih sa sadržajima hotela, prenosi im informacije o F&B uslugama i ostalim uslugama koje hotel pruža i pomaže u ugovaranju dodatnih usluga za goste (taxi, rent-a-car, izleti, transferi itd.). Informiše goste o lokalnim događanjima i aktivnostima. Komunicira sa ostalim sektorima i prenosi potrebne informacije vezane za kvalitet usluge i efikasnost poslovanja. Vrši prijavu i odjavu gostiju u skladu sa važećim standardima i procedurama
Ključna područja rada i odgovornosti:
- Planira i organizuje poslove iz djelokruga svog rada, poznaje načine organizacije rada, standarde i procedure u hotelu
- Vrši pripremu za posao: Učestvuje u primopredaji smjene, upoznaje se sa radnim zadacima, priprema se za doček gostiju, priprema kartice za sobe, upoznaje ostale sektore i pretpostavljene sa dnevnim izvještajima o dolasku i odlasku gostiju, pansionskim uslugama, zauzetim sobama, pregleda knjigu dnevnih događanja, priprema i izvršava sve obaveze koje su navedene, provjerava elektronsku poštu i blagovremeno i uredno odgovara na upite
- Ažurira online prodaju, ažurira web site hotela, unosi ekstra usluge i obračunava ih, priprema predračune, račune i fakture gostima, vrši naplatu gotovinski ili kreditnom karticom, obavlja neophodne programske operacije (zaključivanje prometa, kasa, fiskalnih izvještaja, itd.). Odgovoran/na je za stanje novca u blagajni u skladu sa procedurama hotela
- Prepoznaje svakog gosta i uspostavlja kontakt sa svakim dolazećim gostom (minimalno 3 metra udaljenosti kad god je to moguće)
- Pozdravlja gosta na njegovom maternjem ili engleskom jeziku uz poželjno oslovljavanje prezimenom
- Udovoljava zahtjevima gostiju osiguravajući da su svi poslovi riješeni efikasno i daje prednost zahtjevima gostiju nad adminstrativnim zadacima
- Informiše sve sektore o posebnim zahtjevima gostiju i sarađuje sa svim hotelskim sektorima
- Dobro poznaje hotelsku ponudu, cijene soba, raspoloživost soba, promocije, usluge i sadržaje, trudi se da postigne najveću popunjenost soba (up-selling)
- Obezbjeđuje garanciju plaćanja prilikom prijema gosta (cash deposit, autorizacija kreditne kartice, voucher agencije)
- Javlja se na telefon brzo i efikasno prateći standard javljanja (najkasnije do trećeg zvona uz standard javljanja na interne i eksterne telefonske pozive)
- Temeljno predaje smjenu i na početku i na kraju svake smjene provjerava da li su sve napomene detaljno upisane u dnevnik recepcije
- Održava visoke standarde lične higijene, ponaša se na način koji je ljubazan i pozitivan i koji promoviše dobar ugled hotela
- Provjerava tehničku ispravnost uređaja za rad i opreme u radnom prostoru, odmah prijavljuje kvarove, izvještava o statusu popravke i poštuje proceduru uštede energije
Potrebno obrazovanje, iskustvo, vještine i sposobnosti:
- III ili IV stepen stručne spreme (poželjno srednje obrazovanje ugostiteljske struke)
- Minimum 2 godine radnog iskustva na poziciji recepcionera
- Znanje engleskog jezika (poželjan još jedan strani jezik)
- Posvećenost gostima i visokom kvalitetu usluge, komunikativnost sa gostima I kolegama
Nudimo:
- Ugovor na 6 mjeseci sa mogućnošću produženja
- Tokom ugovora pravo na plaćeno odsustvo od 2 sedmice
- Obezbijeđene avionske karte u oba smjera
- Smještaj, hrana i internet
- Zdravstveno osiguranje u skladu sa zakonima Libije
- Vozač zadužen za prevoz zaposlenih od smještaja do radnog mjesta i nazad
Obavezan CV na engleskom jeziku.
Zainteresovani kandidati mogu se prijaviti putem e-mail adrese: infomontenegrowarmth@gmail.com
Kontakt telefon: +7 996 974 98 46